donderdag 16 maart 2017

Nagenieten....


Onze huis fotograag... Virginie,
Heeft vandaag een serie mooie foto's gestuurd..... zodat ik alvast vele kan verblijden.


Tafel gedekt... maanden voorwerken want zoveel Warme Groetjes maken kost enorm veel tijd maar och.... wat doe ik het toch graag.
Alle basis kaarten bestaan uit Soft Finish Cardstock 270 gram of 230 gram... en dan bewerken met inkt.... Distress Inkt van Ranger blijft enorm geliefd.


Krista Schneider ontwierp de leukste stempel-setjes voor ECD met passende dies.
En die show ik met plezier, de keuze is reuze..... en zo veelzijdig.
Prachtige bloemen, vogels... olifantjes en och teveel leuks... 


De nieuwste dies en stempels  van Elizabeth Craft Designs pronken in het zonnetje 2 dagen lang bij de Doe@Ding Demogen die 2 keren per jaar georganiseerd worden.
Genoeg te zien bij Aniet.... en wat kwamen er vele dames langs, echt te gezellig.... ze kwamen zelfs uit Zwolle en Belgie... uniek tof toch !


Ik laat leuke technieken zien met NUVO, Glitters, mooie kwastjes, stencils en stempels van vele merken waaronder de Penny Black, Wild Rose Studio , Alternew en zoveel meer.... ook de ZIG CCRB Markers had ik weer bij me.... kortom de stempelaarsters genoten..... en ik genot met iedereen mee wat een feest .


Voor degene die niet konden komen ... heeft Virginie deze foto's alvast gestuurd... en foto's maken kan ze hoor..... kijk en geniet.... van alle Warme groetjes, tips en weetjes... soms net even anders als anders voor de leukste inspiratie.


Soms heb je geen woorden nodig... kleuren maken de dag zo mooi.....
Ben er gek op... en doe het met zoveel passie en plezier en dan delen met iedereen deze geweldige hobby.... tis te leuk... dus ook nog 1 keer een workshop op 17 juni.... bij Doe@Ding, 
HIER 
aanmelden voor een dag stempelen, inkleuren , tips en trucjes in een echt ala Anita jasje,


3 opmerkingen:

Dora zei

Gaaf, je tafel ziet er mooi uit met al die prachtige creaties!!!

ria zei

Prachtig al die mooie kunstwerken! Ik geniet er elke keer weer van als ik er naar kijk.

anita01 zei

Vind de reacties echt enorm leuk Dora en Ria, bedankt... en een heerlijke avond,