zondag 12 maart 2017

Zon....dag


Na een grandioos leuke workshopdag bij Doe@Ding *Spelen met Inkt* gisteren even niets vandaag alleen genieten van het Lentezonnetje.... Daarbij laat ik een Warme Groetjes zien die ik met plezier gemaakt heb. 


ECD CS 036 Jungle Cuties , in kleur gezet met mijn potloden..... INKTENCE !
Ja ook dat vind ik zo nu en dan heerlijk en zeker geweldig te combineren met mijn ZIG Markers.
De achtergrond stans is van Crealies....X-tra no. 11 heb hem een beetje naar mijn eigen hand gezet en wat is deze stans apart....enig in gebruik en heb de zegels ingevuld met de jungle bladeren.


Hier ga je heerlijk bij Smilen..... hi,hi,... ik wel hoor want had z'n plezier in een kaartje met gemengde materialen.....  CL XXL no. 47 met dubbele stiksteekrand.
En deze tekst is favoriet...... en ik mag het graag doen en laat mensen graag genieten met een big Smile van ECD 1285 


Ben helemaal weg van deze gave stempel-setjes van Krista Schneider
Jungle Cuties + passende stansjes ECD 1343  zegt natuurlijk alles over dit setje.... die ook enorm geschikt is voor liefhebbers van leuke fantjes..... en heerlijke apen-snoetjes.


3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er erg leuk uit ! mooi gedaan, super, je kleuren
grtjs,martina
x

Dora zei

Geweldige creatie.

♥ Yolanda ♥ zei

Prachtig!