woensdag 3 mei 2017

Rozen in alle pracht


Schitterend deze mooie dies van Moda Scrap , Elizabeth Craft Designs heeft de aller mooiste Romantische opengewerkte dies ever... en ik heb er een leuke pocket van gemaakt....Okee ik werkte op Soft Finisch Cardstock waar ik eerst een dubbel zijdige tape op had geplakt aan de binnezijde van het cardstock *gladde kant* schutvel verwijderen en de brons achtige papierlaag aangebracht, goed aandrukken en dan uitstansen...... zo grandioos mooi effect had ik ook niet verwacht... wauw!!!



ECD 1327 Rose Pocket
ECD 1328 Lace Pocket
ECD 1264 Scalloped Hearts
ECD 1265 Fitted Hearts


ECD CS 025 Spring Blooms 
Ik heb deze schitterende Magnolia stempel afgedrukt met Versamark, een lijminkt/Watermerk inkt die wat plakkerig is... Hierover strooi je embossingpoeder van Stampendous .... verhit het geheel met de Heatgun ik heb de witte van Ranger die is erg fijn en geluid arm... blaast niet te hard en... dan smelt het poeder als sneeuw voor de zon..... daarna in kleur gebracht met mijn ZIG CCRB Markers.


Met het schut vel van de ECD dubbelzijdige tape heb ik een stencil gemaakt, lekker glad dus het blenden ging prachtig.....

Elizabeth Craft Designs is verkrijgbaar bij Doe@Ding.


Geen opmerkingen: