maandag 19 maart 2018

Kip ik heb je....


De paasdagen komen steeds dichterbij..... en om al helemaal in de sfeer te komen een heerlijk Warme Groetje gemaakt... kijk mee en geniet....


Een pocket met een te leuke tekst....Tag Label....
Net even anders op de gave Tag geplakt zodat hij mooi past.
En ziet u de eitjes..... die kun je direct heerlijk tikken met de leuke lepeltjes....


Ingrediƫnten voor deze gave Paasgroet:

CE 115633/0812  Randen recht vierkant
CE 115633/0502 Alfabet kleine letters
CE 130501/1269 Kip met kuikens
CE 130501/1700 Bullet dots

CL XXL no 70 vierkanten met open schulp
CL Pop upzz no 01 mok + lepel
CL XXL no 09 Labels & Tags met stippen


Enorm leuke set van Craft Emotions heb ik met mijn Tonic Studio Travel Stamp platform gestempeld
Div inkt kleurtjes geven ook div uitstralingen dat maakt het zo leuk....en niet alleen voor de paasdagen dus...


Afbeelding en letters zijn met de Oxide Distress Inkt van Ranger bewerkt
Uiteraard zijn de letters afgewerkt met mijn Nuvo Glitter Gloss pen voor een subtiel sprankeltje
Achtergrond met de CE Bulletdots gestempeld... zo fijntjes en zo leuk...

Hieronder even een foto van hoe geweldig leuk deze set is van Craft Emotions...
Een van een serie van 3 verschillende...Hexagon en Cirkels zijn er ook .
Als je goed kijkt zijn de vierkanten omlijst met een ragfijn dun randje en die stans je dus extra uit.
10 delige set aan vierkanten en 10 delige set  aan randen die je enorm leuk kan combineren.
  

Nuvo Embellishment Mouse Platinum geeft over het Oxide Distress Inkt Hickory Smoke een leuk metaal effect.... ik breng het aan mijn mijn blending tool

Verkrijgbaar bij Doe@Ding



1 opmerking:

ria zei

Hallo Anita,
Wat een schattige kaart!
Zo leuk met die kippen.
Groetjes Ria